Arkane Studios nos trae un nuevo parche beta para la versión de PC de Dishonored 2 que, según el equipo de desarrollo, trae mejoras de rendimiento y optimización general, así como mejoras adiciones para el uso del mouse.

Por otro lado, este parche agrega una opción para desactivar el Motion Blur y arregla varios problemas relacionados con la interfaz del juego, el menú de opciones y el uso de múltiples monitores.

Como descargar el parche beta:

  • Iniciar sesión en Steam
  • Click derecho a Dishonored 2
  • Seleccionar propiedades
  • Seleccionar Betas
  • Un menú se abrirá con una opción “BetaPatch”. Seleccionar esa opción y apretar Ok.
  • Esperar unos minutos a que comience a actualizarse.
  • Una vez terminada la actualización, Dishonored 2 [BetaPatch] tiene que aparecer en tu libreria.

Pueden ver nuestras galería de imágenes de Dishonored 2 en 4k en este link.

Debajo tienen el changelog completo (en Inglés):

Options

  • Added a setting to turn OFF Camera Motion Blur
  • Fixed a bug which caused some textures to be missing when Texture Quality was set above Medium for some GPUs
  • Fixed a bug where the game sometimes launched in the previously saved resolution in the top left corner of the screen
  • Fixed a bug where “Adaptive Resolution” was incorrectly set to “Manual”
  • Fixed a bug where changing the Screen Resolution, Monitor, Windowed Mode or Triple Buffering did not properly revert after selecting “No”
  • Fixed a bug where the player was incorrectly asked to confirm changes when no changes were made
  • Fixed a bug where V-Sync settings did not match the monitor refresh rate when higher than 60hz
  • Fixed a bug where pressing “No” in the confirmation prompt when changing Triple Buffering setting sometimes made the prompt appear again

Display / Monitor

  • Fixed a bug with multiple monitors which caused the game to not display on the primary monitor by default
  • Fixed a bug which caused some UI elements to be misplaced when using 5:4 or 4:3 aspect ratios
  • Fixed a bug which caused the game window to appear off screen when resolution was set below the native resolution for 1440P and 2160P monitors.
  • Fixed a bug which caused incorrect Resolution Scale FPS Target when changing V-Sync mode
  • Set default value for Resolution Scaling Quality to “Quality”

Rendering / Performance

  • Fixed a rendering bug affecting the lighting on some NPCs which sometimes caused a red glow
  • FPS limiter set to 60 FPS by default
  • Adjusted Shadow Quality settings – “High” setting and below have a more significant visual and performance adjustment
  • Reduced performance impact of transparent surfaces & VFX

Mouse

  • Fixed a bug impacting mouse movement speed

2 Respuestas

  1. Maitti_Dukku

    Dios, ojala añadieran el antialiasing temporal de Doom a este juego. El TXAA es muy demandante mientras que el de Doom era casi gratuito y luce genial. Son estudios hermanos (Arkane e id Software), deberia haber colaboracion de este tipo.

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